Garanti süreleri ve koşulları ile ilgili aşağıda yer alan bilgiler kılavuz özelliği taşımakta olup, değişiklik gösterebilir.
1- Garanti süresi ürünün tüketiciye teslim tarihinden itibaren başlar. Garanti uygulaması sırasında değiştirilen ürünün garanti süresi, satın alınan ürünün kalan garanti süresi ile sınırlıdır.
2- Tüketici seçimlik haklarından onarım hakkını kullanmışsa, malın garanti süresi içinde tekrar arızalanması veya tamiri için gereken azami sürenin aşılması veya tamirinin mümkün bulunmadığının anlaşılması hâllerinde seçimlik haklarını kullanabilir.
3- Tüketicinin ürünü kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanmasından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı içerisinde değerlendirilmez.
4- a) Tüketicinin ürünü kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanmasından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı içerisinde değerlendirilmez.
b) Şimşek, su, yangın, deprem, doğal afetler, savaş, yanlış şebeke voltajı, yetersiz havalandırma veya Samsung'un sorumlu olmadığı diğer sebeplerden kaynaklanan hasarlar. Kapsam dışıdır.
c) Dijital inverter motor veya dijital inverter kompresör üzerindeki parça garantisi kapsamında değiştirilen motor ve motora bağlı değişmesi gereken yedek parça (Drayer, Drayer adlı parçaya bağlı servis borusu, Gaz şarjı işçilik ve nakliye ücreti garanti dahilindedir.
Samsung ürününüzle ilgili teknik yardım almak için samsung.com web sayfasındaki “Destek” Bölümünden giriş yapabilir, Samsung Yetkili Servis merkezlerini ziyaret edebilir ya da Müşteri Hizmetleri merkezi ile temasa geçebilirsiniz (444 77 11).
Ürününüzün garanti belgesi, faturasının fotokopisi ile model ve seri numarasını belirterek daha kısa sürede yardım alabilirsiniz.
Tüketici Hakları ile ilgili detaylı bilgi için tıklayınız: www.gtb.gov.tr